بهترین هتل استانبول

بهترین هتل استانبول، موضوعی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. هتل های استانبول، به دلایل متعددی از جمله تنوع و سطح بالای استاندارد در امکانات و خدمات از بهترین هتل های جهان به شمار می روند.

در این مقاله سعی بر آن خواهیم داشت تا با معرفی هتل های معروف استانبول، شما را در انتخاب بهترین هتل استانبول همراهی کنیم؛ پس اگر قصد سفر به شهر استانبول را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین هتل استانبول

هتل های معروف و برند متعددی در شهر استانبول وجود دارند که هر یک از آن ها امکانات تفریحی و خدماتی منحصر بفردی را ارائه می دهند. این موضوع که بهترین هتل استانبول کدام هتل است، بیشتر به اولویت های گردشگر مانند هزینه، امکانات تفریحی، سطح خدماتی، زبان پرسنل و همچنین تنوع غذایی مربوط است.

در این قسمت از مقاله به معرفی چندی از بهترین هتل های استانبول خواهیم پرداخت.

1- هتل تکسیم هیل

این هتل که یکی از بهترین هتل استانبول محسوب می شود، چهار ستاره است و در میدان تکسیم واقع شده است. هتل تکسیم هیل در مجموع دارای 60 اتاق و سوئیت است که همه اتاق های این هتل، بزرگ و به طرزی مدرن طراحی شده اند.

علاوه بر موارد فوق، باید بدانید تمام اتاق و سوئیت ها دارای چیدمان جذاب و مبلمان مجللی بوده و دارای تلویزیون، مبلمان، عایق صوتی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای فای به صورت کاملا رایگان می باشند.

هتل تکسیم هیل استانبول
هتل تکسیم هیل استانبول

در رستوران، هتل تکسیم هیل استانبول، انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی سرو می شود که می توانید از طعم آن ها لذت ببرید. امکان سرو غذا در تراس رستوران این هتل، که ویوی آن به سمت تنگه بسفر است نیز می تواند تجربه ای منحصفر بفرد را برای شما به همراه آورد.

این هتل کافه ای با نام taksimoda دارد که در آن همه انواع قهوه، کیک، تنقلات و حتی غذاهای سبک آمریکایی و مکزیکی را که بخواهید، سرو می گردد.

امکانات هتل تکسیم هیل استانبول

از جمله امکانات متنوع و رفاهی این هتل می توان به رستوران بین المللی، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره ای، خشکشویی، سشوار در هر اتاق، اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها و لابی، بار، تفریحات آبی و سالن بدنسازی اشاره نمود.

اتاق هتل تکسیم هیل استانبول - بهترین هتل های استانبول
اتاق هتل تکسیم هیل استانبول – بهترین هتل های استانبول

فاصله هتل تکسیم هیل استانبول از رستوران های معروف استانبول

اگر علاقه ای به استفاده از غذاهای رستوران هتل ندارید، می توانید از غذاهای رستوران های معروفی که در اطراف این هتل قرار دارند، استفاده کنید. از جمله بهترین رستوران های استانبول در این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• رستوران کوناک با رتبه 12 در استانبول که غذاهای ترکیه ای و خاور میانه ای سرو می کند و در فاصله 57 متری از این هتل واقع شده است.

• رستوران کیزیکایالار با رتبه 281 در استانبول که غذاهای ترکیه ای سرو می کند و در فاصله 58 متری این هتل قرار دارد.

• همچنین اگر طرفدار دونر و همبرگر هستید، دونر و همبرگر تکسیم را پیشنهاد می کنیم که در فاصله 77 متری این هتل واقع شده است.

• اگر از طرفداران غذاهای ساندویچی هستید، باریش بوف استانبول را نیز از دست ندهید. این ساندویچی که در 86 متری این هتل و در میدان تکسیم واقع شده، انواع کباب های ترکی گوشت و مرغ و همچنین شاورما را سرو می کند.

باریش بوف استانبول علیرغم اینکه کوچک است و جایی برای نشستن ندارد، به دلیل کیفیت بالای غذاهایش ، همیشه شلوغ است و تقریبا ساعتی از روز را نمی یابید که جلوی این رستوران صفی از مشتریان و توریست ها نباشد.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل تکسیم هیل

این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز مهم خرید و گردشگری استانبول قرار گرفته است. از جمله این جاذبه ها می توان به مانند میدان تکسیم در 59 متری هتل، پارک تکسیم گزی در 268 متری، بنای یادبود جمهوری در 56 متری، تنگه بسفر در 11.7 کیلومتری و فرودگاه استانبول در 32 کیلومتری آن اشاره نمود.

موارد مهمی مانند موقعیت هتل، دسترسی به جاذبه های گردشگری استانبول، سطح امکانات رفاهی و خدماتی و همچنین منوی متنوع غذایی هتل تکسیم هیل استانبول سبب شده است تا آن را بتوان در زمره بهترین هتل استانبول قرار داد.

 

2- هتل گرند د پرا

هتل گرند د پرا، یکی از بهترین هتل های استانبول است که چهار ستاره و 84 اتاق دارد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و مرکز اسپا اشاره نمود.

این هتل در منطقه بیوگلو واقع شده است و برای رسیدن به خیابان استقلال که مراکز خرید و رستوران های معروف متعددی را در خود جای داده است، نیاز به تنها چند دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

هتل گرند د پرا - لیست بهترین هتل های استانبول
هتل گرند د پرا – لیست بهترین هتل های استانبول

امکانات هتل گرند د پرا

امکانات عمومی این هتل شامل ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، رستوران، سشوار و مینی بار رایگان و همچنین اینترنت وای فای رایگان می باشد. علاوه بر آن، امکانات تفریحی متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی و سونا برای گردشگران این هتل تدارک دیده شده است.

جالب است بدانید این هتل دارای سالن کنفرانس با ظرفیت 70 نفر می باشد که می توانید قرارهای کاری، کنفرانس ها و ملاقات های خود را آن جا برگزار کنید.

رستوران های نزدیک هتل گرند د پرا

این هتل، رستوران های معروفی را در نزدیکی خود دارد که برای تنوع بیشتر وعده های غذایی می توانید آن ها را تجربه کنید. رستوران و کافه های زیر از معروف ترین رستوران های نزدیک هتلگرند د پرا می باشند:

• کافه دی گوی گوی که غذاها و پیش غذاهای ترکیه ای دارد و در فاصله 72 متری از هتل گرند د پرا واقع شده است. این کافه دارای موسیقی زنده نیز می باشد.

• اگر از علاقه مندان به فست فود هستید، رستوران پوتیوزرا پیشنهادی ایده آل خواهد بود. این رستوران که به دلیل سیب زمینی تنوری لذیذش در استانبول معروف شده است و در فاصله 114 متری هتل قرار دارد.

• در کافه پاتی که در فاصله 142 متری از هتل واقع شده است، می توانید غذاهایی به سبک ترکیه ای میل کنید و از بورک های بی نظیرش لذت ببرید.

• همچنین اگر در استانبول هوس غذاهای ایرانی کردید، ما به شما رستوران ایرانی ریحون را پیشنهاد می کنیم. این رستوران که توانسته است عنوان بهترین رستوران ایرانی در استانبول را از آن خود کند، در منطقه بیوگلو و در فاصله 224 متری از هتل گرند د پرا قرار گرفته است. در رستوران ایرانی ریحون استانبول، انواع کباب ها، شیشلیک، چلو ماهیچه و همچنینانواع خورش ها، پیش غذاها و دسرها سرو می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

نکته جالب این رستوران، دکوراسیون زیبای آن است که دیوارهای آن با انواع تابلوها و هنرهای مدرن ایرانی مزین شده اند.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل گرند د پرا

مراکز تفریحی و گردشگری اطراف این هتل شامل موزه پرا در فاصله 55 متری، کلیسای سنت آنتونی در 175 متری، موزه گالاتاسارای در 234 متری، مسجد ایاصوفیه در 3 کیلومتری، تنگه لسفر در 13 کیلومتری و فرودگاه استانبول در 32 کیلومتری می باشند.

3- هتل چر استانبول

این هتل پنج ستاره، یکی از لوکس ترین و بهترین هتل استانبول به حساب می آید که امکانات تفریحی و خدماتی متنوع و فراوانی را ارائه می دهد. این امر سبب شده است تا هتل چر استانبول نسبت به سایر هتل ها متمایز شده و از شهرت زیادی برخوردار شود.

معرفی هتل چر استانبول - لیست بهترین هتل های استانبول
معرفی هتل چر استانبول – لیست بهترین هتل های استانبول

هتل چر استانبول دارای 136 اتاق می باشد و هر اتاق امکانات کامل رفاهی را برای گردشگران فراهم می کند. از دیگر ویژگی هایی که در این هتل وجود دارد، پارکینگ معلولان است؛ بنابراین اگر همراهتان فرد معلولی دارید، اصلا نگران نباشید. همچنین، جالب است بدانید در پارکینگ این هتل امکان شارژ ماشین های برقی نیز وجود دارد.

امکانات هتل چر استانبول

امکانات عمومی این هتل شامل خشکشویی، پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، گاو صندوق و رستوران بین المللی با منوی غذایی بسیار متنوع می باشد. همچنین این هتل برای سرگرمی کودکان نیز زیرساخت های شهربازی تدارک دیده شده است.

هتل چر استانبول
هتل چر استانبول

جالب است بدانید ورود حیوانات نیز به این هتل مجاز می باشد.

از جمله امکانات تفریحی و خدماتی هتل چر استانبول می توان به سالن ماساژ، استخر سرباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی اشاره نمود. همچنین اینترنت وای فای در لابی و تمام اتاق ها به صورت رایگان فراهم شده است.

رستوران های اطراف هتل چر استانبول

در این قسمت از مقاله، به رستوران های معروفی که در نزدیکی این هتل خواهید یافت، اشاره خواهیم کرد.

• رستوران دوروم زاده : این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای، فست فود، باربیکیو و ترکیه ای را سرو می کند و تا هتل چر تنها 520 متر فاصله دارد.

• رستوران های هتل الیت ورد: این هتل چندین رستوران بین المللی اعم از غذاهای مدیترانه ای، اروپایی و آسیایی دارد با هتل چر تنها 595 متر فاصله دارد.

• رستوران The Grill Ocabasi: این رستوران در وعده های ناهار و شام پذیرای توریست ها است و انواع غذاهای دریایی و غذاهای ترکی را با کیفیتی مناسب سرو می کند.

• رستوران Elite: این رستوران از مدرن ترین رستوران ها در استانبول محسوب می شود و در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای توریست ها می باشد.

• کافه Company: برای امتحان انواع قهوه ها،  تنقلات،  کیک و شکلات، این کافه را می توان گزینه ای ایده آل دانست.

مراکز تفریحی نزدیک هتل چر استانبول

مراکز تفریحی گردشگری اطراف این هتل شامل موزه مادام توسو با 658 متر فاصله، گرند پرا با فاصله 658 متر، موزه دوقانچای با فاصله 509 متر، مرکز خرید دمیرورن با فاصله 659 متر، میدان تکسیم به فاصله 819 متر، تنگه بسفر با فاصله 12 کیلومتر و فرودگاه استانبول 32 کیلومتر می باشند.

4- هتل آرتیسان ام گالری استانبول

این هتل چهار ستاره که در منطقه بیوگلو واقع شده است، به دلایلی از جمله امکانات تفریحی و خدماتی متنوع و نزدیکی به مراکز تفریحی و خرید این شهر، از بهترین هتل های استانبول محسوب می شود.

هتل آرتیسان ام گالری استانبول در مجموع، 7 طبقه داشته و دارای 136 اتاق که همگی مجهز به عایق صدا و سیستم تهویه مطبوع هستند، می باشد. ویوی بعضی اتاق ها رو به دریا و بعضی دیگر رو به شهر در نظر گرفته شده اند.

هتل آرتیسان ام گالری استانبول
هتل آرتیسان ام گالری استانبول

این هتل دارای یک رستوران بین المللی است که انواع غذاهای ترکیه ای و خاورمیانه ای را سرو می کند؛ همچنین منوی صبحانه این رستوران که شامل انواع مربا، دسر، انواع آبمیوه و غیره هستند، به صورت رایگان در اختیار توریست های مقیم در این هتل قرار می گیرد.

علاوه بر امکانات فوق، این هتل دارای یک کافه و بار است که با منویی متنوع از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک و دسر در تراس هتل، پذیرای مسافران می باشد.

امکانات هتل آرتیسان ام گالری

امکانات عمومی این هتل شامل خشکشویی، کافی شاپ، سشوار، پارکینگ، آسانسور، تلویزیون ماهواره ای، رستوران، گاو صندوق و خدمات شبانه روزی اتاق می باشد؛ همچنین ورود حیوانات به این هتل ممنوع نبوده و اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش های هتل و اتاق ها مهیا شده است.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی بدنتان در مسافرت هم اهمیت می دهید، این هتل باشگاه بدنسازی مجهزی را برای شما تدارک دیده است.

نمای هتل آرتیسان ام گالری استانبول - هتل خوب در استانبول
نمای هتل آرتیسان ام گالری استانبول – هتل خوب در استانبول

رستوران های اطراف هتل

از جمله رستوران و کافه های معروف اطراف هتل آرتیسان ام گالریمی توان موارد زیر را عنوان نمود:

• کافه سبیل: این کافه که در 240 متری هتل واقع شده است، انواع دسرها، قهوه ها و کیک ها را سرو می کند و دارای فضای باز نیز می باشد.

• رستوران بلتاش کاباتاش: اگرجزو آن دسته از افرادی هستید که از خوردن غذا در ساحل لذت می برید، این رستوران جذاب را از دست ندهید. در این رستوران انواع غذاهای ترکیه ای سرو شده و در فاصله 370 متری هتل آرتیسان ام گالری قرار گرفته است.

• رستوران کوناک: این رستوران در فاصله 500 متری هتل قرار گرفته است و دارای انواع غذاهای ترکیه ای و خاورمیانه ای می باشد؛ همچنین امکان رزرو هم در این رستوران نیز وجود دارد. جالب است بدانید این رستوران یکی از شلوغ ترین رستوران های استانبول به حساب می آید که این موضوع به کیفیت و قیمت مناسب غذاهای آن بر می گردد. پیشنهاد می شود اسکندر کباب این رستوران را از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل آرتیسان ام گالری

از مراکز تفریحی گردشگری اطراف این هتل می توان به مسجد دولماباغچه در 320 متری، موزه جی کی بشیکتاش در 370 متری، باشگاه وودافون به فاصله 350 متر، برج ساعت دولما باغچه در فاصله 400 متری، میدان تکسیم در 500 متری، مسجد ایاصوفیه در فاصله 3 کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله 32 کیلومتری هتل اشاره نمود.

5- هتل اینتل

هتل چهار ستاره اینتل که یکی از بهترین هتل استانبول به حساب می آید، در 150 متری میدان تکسیم واقع شده و با پیاده روی چند دقیقه ای می توانید به این میدان برسید. برخی اتاق های این هتل دارای تراس بوده که می توانید از این تراس ویوی زیبایی از شهر را مشاهده کنید.

هتل اینتل - بهترین هتل استانبول
هتل اینتل – بهترین هتل استانبول

امکانات هتل اینتل استانبول

این هتل از هتل های مجهز استانبول به شمار می رود و دارای امکاناتی متنوع است که در این قسمت از مقاله مورد اشاره قرار خواهند گرفت. امکانات عمومی این هتل شامل رستوران بین المللی، بار و کافی شاپ، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، خدمات شبانه روزی اتاق، سشوار و اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها و لابی می باشند.

رستوران های اطراف هتل اینتل استانبول

برخی رستوران های با کیفیت اطراف این هتل به صورت زیر می باشند:

• رستوران هتل سمینال: این رستوران که عنوان کامل ترین صبحانه بین سایر هتل های استانبول را از آن خود کرده است، در فاصله 180 متری از هتل اینتل واقع شده است؛ همچنین این رستوران انواع فست فود ها و غذاهای ترکیه ای را سرو می کند. در منوی صبحانه این رستوران انواع میوه، املت، نیمرو، تخم مرغ آبپز، انواع قهوه، برشتوک به همراه انواع دسر مشاهده می شود.

• رستوران چلبی کباب گریل در استانبول: این رستوران به فاصله 200 متری هتل قرار گرفته است و با امکان رزرو، با انواع غذاهای ترکیه ای پذیرای گردشگران می باشد.

امکانات هتل اینتل - هتل های استانبول
امکانات هتل اینتل – هتل های استانبول

مراکز تفریحی اطراف اینتل استانبول

از بین تمام مراکز تفریحی گردشگری استانبول، میدان تکسیم و پارک تکسیم گزی در فاصله 400 متری، بنای یاد بود جمهوری در فاصله 410 متری، مسجد ایاصوفیه در 3.5 کیلومتری، تنگه بسفر در 11 کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله 31 کیلومتری در نزدیکی این هتل قرار دارند.

6- هتل نوا فلتس

هتل نوا فلتس را نیز می توان یکی از بهترین هتل استانبول دانست که در منطقه بیوگلو و در 1 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی، سرویس رایگان رفت و آمد داخل شهری، پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها و لابی اشاره نمود.

هتل نوا فلتس
هتل نوا فلتس

رستوران های اطراف هتل

در این قسمت از مقاله به برخی رستوران های معروف استانبول که در اطراف این هتل واقع شده اند می پردازیم.

• رستوران دوروم زاده: این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای، فست فود، باربیکیو و ترکیه ای را سرو می کند و با هتل نوا فلتس تنها 170 متر فاصله دارد.

• رستوران بای دونر: اگر از طرفداران دونر هستید، این رستوران که تنها 300 متر با هتل فاصله دارد، گزینه ایده آلی برای شما محسوب خواهد شد.

هتل نوا فلتس -هتل های استانبول
هتل نوا فلتس -هتل های استانبول

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل نوا فلتس

از مراکز معروف استانبول که نزدیک این هتل قرار دارند می توان به موزه دوقانچای در فاصله 200 متری، پاساژ مجهز چیچک در فاصله 300 متری، موزه گالاتاسارای در 340 متری، مسجد ایاصوفیه در 3 کیلومتری و تنگه بسفر در 12 کیلومتری اشاره کرد.

7- هتل تکسیم گونن استانبول

این هتل چهار ستاره به دلیل امکانات بسیار متنوع و همچنین دسترسی عالی به مراکز مهم استانبول، موقعیت ویژه ای بین سایر هتل های استانبول به دست آورده و جزو بهترین هتل های استانبول محسوب می شود.

این هتل که هفت نوع اتاق را در خود جای داده است، مناسب هر سلیقه ای بوده و توانسته است درصد بالایی از رضایت مسافران را کسب نماید.

اطلاعات هتل تکسیم گونن استانبول - لیست هتل های ترکیه استانبول
اطلاعات هتل تکسیم گونن استانبول – لیست هتل های ترکیه استانبول

امکانات هتل تکسیم گونن

امکانات عمومی این هتل شامل رستوران بین المللی، بار و کافه، تلویزیون ماهواره ای در هر اتاق، سشوار، رستوران با فضای باز، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان وای فای در تمام فضاهای هتل می باشد. از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر سرباز و سرپوشیده، سونا، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی اشاره نمود.

رستوران های اطراف هتل تکسیم گونن

این هتل با رستوران های ترکیش باربیکیو کباب، چلبی کبابی گریل و رستوران های هتل سمینال که پیش تر به معرفی آن ها پرداختیم، کمتر از 100 متر فاصله دارد که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول
امکانات هتل تکسیم گونن استانبول

مراکز گردشگری نزدیک به هتل

این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و پارک تکسیم گزی، بنای یادبود جمهوری قرار گرفته است و از فرودگاه استانبول حدود 32 کیلومتر فاصله دارد.

کلام آخر

بهترین هتل استانبول می توانند از گزینه های ایده آل اقامت در ترکیه باشند. در این مقاله سعی بر آن شد تا بهترین هتل استانبول را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه افق گشت با تکیه بر سال ها تجربه، آماده ارائه خدمات رزرو هتل های استانبول به صورت کاملا آنلاین می باشد. شما گردشگران عزیز می توانید از طریق تماس با مجموعه افق گشت، از شرایط جذاب و رقابتی رزرو هتل در استانبول مطلع شوید.

۶ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *