جزیره کیش به دلایل زیادی همچون امکانات تفریحی جذاب و منحصر بفرد، جاذبه های گردشگری متنوع و زیرساخت های بروز به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران بدل شده است. تنوع هتل های کیش که هرکدام در نوع خود ویژگی ها و خدمات منحصر بفردی را ارائه می دهند، انتخاب محل اقامت در این جزیره زیبا را برای گردشگران به چالش کشیده است.

در این مقاله قصد بر آن خواهیم داشت تا بهترین هتل های کیش را به طور کامل معرفی و مورد بررسی قرار دهیم؛ پس اگر سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را در برنامه خود دارید، این مقاله را از دست ندهید!

لیست تور های کیش

بهترین هتل های کیش کدامند؟

انتخاب بهترین هتل در کیش را نمی توان کاری راحت و آسان تلقی کرد؛ چراکه تمام آن ها با هدف جذب هرچه بیشتر گردشگران و توریست ها، به دنبال ارائه خدمات رفاهی متنوع و در سطح کیفیتی بالا هستند و همین امر انتخاب بهترین هتل های کیش را چالش برانگیز خواهد کرد. در این قسمت از مقاله، مراکز اقامتی کیش را به صورت جداگانه در دو قسمت بهترین هتل کیش 5 ستاره و پس از آن بهترین هتل چهار ستاره کیش مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

بهترین هتل کیش 5 ستاره

برخلاف سایر شهرهای ایران، هتل های 5 ستاره کیش از تعداد و تنوع قابل توجهی برخوردار هستند که هرکدام خدمات و آپشن های جانبی جذابی را ارائه می دهند. در این قسمت، لیستی از گزینه های بهترین هتل کیش 5 ستاره که پیش روی شما هستند، را برایتان فراهم کرده ایم.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش

اگر بخواهیم بهترین هتل های کیش را مورد بررسی قرار دهیم، یقینا هتل داریوش کیش یکی از گزینه های اصلی خواهد بود. اگر از طرفداران اقامتی لوکس و مجلل در جزیره کیش هستید، هتل داریوش کیش با سبک معماری متنوع و جذاب در اتاق و سوئیت ها، امکانات تفریحی و رفاهی جذاب و همچنین دسترسی مناسب به جاذبه های تفریحی کیش در کنار ساحلی زیبا نظرتان را جلب خواهد کرد.

اتاق های این هتل چشم انداز به باغ و ساحل دریا دارند و تراس های رو به دریای آن ها نیز تجربه ای به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد. یکی از مزایای هتل داریوش کیش، تنوع زیاد اتاق و سوئیت های آن می باشد که از جمله آن ها می توان به اتاق های استاندارد، کابانا؛ سوئیت های استودیو، آتوسا و رویال اشاره نمود.

جالب است بدانید هتل داریوش کیش علاوه بر اتاق و سوئیت های خود، ویلاهای ساحلی را نیز تدارک دیده است که تجربه جذاب و منحصر بفردی را مهیا می کنند.

همانطور که قبلا نیز مورد اشاره قرار گرفت، هتل داریوش از بهترین هتل های کیش 5 ستاره به شمار می آید و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به رستوران بین المللی، کافی شاپ، اینترنت رایگان و نامحدود، ترانسفر رفت و همچنین برگشت، تفریحات آبی، خدمات خشکشویی و همچنین خدمات تشریفات اشاره نمود.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

هتل ترنج به سبک طراحی جذاب و منحصر بفرد خود در جزیره کیش شهرت یافته است و بدون شک از بهترین هتل های کیش 5 ستاره به شمار می آید.

در این هتل، اتاق ها در قالب کلبه هایی جذاب و جدا از هم طراحی شده و اقامت در آن ها به دلیل چشم انداز فوق العاده و بی نظیر و امکانات رفاهی جذاب خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می زنند. جالب است بدانید کف کلبه های هتل ترنج کیش شیشه ای هستند و زمان اقامت خود می توانید از تماشای اعماق آب و ماهی ها نیز لذتی دوچندان ببرید.

در کنار کلبه های جذاب و منحصر بفرد، هتل ترنج کیش امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله سالن ماساژ و اسپا، سالن ورزش و بدنسازی، تفریحات آبی، سالن یوگا را برای گردشگران تدارک دیده است که قطعا آن را در لیست بهترین هتل های کیش 5 ستاره قرار خواهند داد.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش از هتل های نوساز این جزیره محسوب می شود که بیش از 250 اتاق و سوئیت اقامتی را در خود جای داده است. این هتل مدرن که امکانات تفریحی و رفاهی منحصر بفردی را به گردشگران خود ارائه می دهد، از بهترین هتل های کیش محسوب شده و در لیست اولویت های گردشگران و توریست ها قرار گرفته است.

این هتل تنوع مناسبی از اتاق را برای مسافرین پیش بینی کرده است که در عناوین اتاق های دو تا چهار تخته استاندارد، رویال و لوکس قابل رزرو می باشند. اتاق های این هتل نیز دارای چشم اندازی منحصر بفرد و رو به دریا هستند و اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای شما فراهم می کنند.

از جمله امکاناتی که این هتل برای مهمانان خود تدارک دیده است می توان به پذیرش 24 ساعته، برگزاری تور کیش، خدمات ترانسفر، خدمات نگهداری از کودکان و نوزادان، سیف باکس، تفریحات آبی، سالن ماساژ و اسپا،اینترنت رایگان و نامحدود، رستوران بین المللی و همچنین کافی شاپ اشاره نمود.

موقعیت مکانی هتل پانوراما کیش نیز از دیگر عواملی است که آن را در زمره بهترین هتل های کیش قرار می دهد. اقامت در این هتل، شما را در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی جزیره کیش قرار می دهد. به عنوان مثال این هتل با اسکله تفریحی کیش فاصله ای حدود 1 کیلومتر، پارک هنگام حدودا 2 کیلومتر، باغ پرندگان حدود 5 کیلومتر و همچنین پارک دلفین ها حدود 6 کیلومتر دارد و به راحتی و در زمانی کوتاه قابل دسترسی می باشند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش
هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش نیز از دیگر هتل های 5 ستاره و مجلل کیش به شمار می آید که بیش از 160 اتاق و سوئیت با چشم انداز دریا را برای پذیرایی از گردشگران مهیا کرده است. تدارک تفریحات جذاب و متنوع ساحلی مانند غواصی، جت اسکی و قایق سواری با توجه به نزدیکی آن به ساحل باعث شده است تا طرفداران زیادی به سوی خود جلب کند.

اتاق و سوئیت های این هتل در انواع متنوعی شامل اتاق های استاندارد، کابانا و دوبلکس در کنار سوئیت های با تراس و بدون تراس ارائه می شوند که ظرفیت های دو تا چهار نفره را شامل می شوند.

از دیگر مزیت های هتل میراژ کیش می توان به فاصله مسافتی کم با مراکز خرید بزرگ کیش اشاره کرد. این هتل با مراکز خرید ونوس و مریم تنها حدود 500 متر فاصله دارد و به راحتی می توانید ساعات پایانی روز را به خرید سوغاتی اختصاص دهید و در طول روز از تجربه تفریحات هیجان انگیزجزیره زیبای کیش لذت ببرید.

بیشتر بخوانید : 7 پارک آبی استانبول 

بهترین هتل چهار ستاره کیش

اما اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که در کنار امکانات رفاهی و تفریحی هتل، صرفه اقتصادی نیز برایتان اهمیت دارد، این قسمت از مقاله را از دست ندهید. در این قسمت به هتل هایی که می توان آن ها را کاندید عنوان بهترین هتل چهار ستاره کیش به شمار آورد، خواهیم پرداخت.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم نیز در زمره بهترین هتل های کیش قرار می گیرد که به سبک معماری و جذابیت طراحی آن شهرت دارد. این هتل که بیش از 50 اتاق را در خود جای داده است، به سبک باروک ایتالیایی طراحی شده و جذابیتی خیره کننده را در اتاق ها و فضای لابی خود ایجاد کرده است.

علاوه بر آن، امکاناتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت رایگان، فضای پارکینگ اختصاصی، خدمات اتاق دائمی، رستوران بین المللی و کافی شاپ سفری جذاب و خاطره انگیز را برای شما فراهم خواهند کرد.

بهتر است بدانید هتل سورینت مریم کیش در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است و اقامت در آن، شما را در فاصله مسافتی کمی از اسکله تفریحی کیش، ساحل دریا و همچنین مراکز خرید بزرگی همچون مرکز خرید پردیس و مروارید کیش قرار می دهد که مزیتی قابل توجه به شمار می آید.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

در لیست کردن بهترین هتل های کیش، نباید هتل چهار ستاره صدف را از قلم انداخت. این هتل با طراحی مدرن و به روز، بیش از 50 اتاق و سوئیت دارد که در انواع استاندارد و لوکس و با ظرفیت های یک تا چهار نفره ارائه می دهد.

هنگام ورود به فضای محوطه این هدف، با آبشاری جذاب و منحصر بفرد روبرو می شوید که کنار هتل طراحی شده است و زیبایی دوچندانی به محوطه ورودی هتل بخشیده است.

هتل صدف کیش از نظر امکانات رفاهی، سطح خدمات و پرسنل با تجربه و حرفه ای از بهترین هتل های کیش به شمار می آید. اینترنت پرسرعت و رایگان در تمامی فضاهای هتل، ترانسفر رفت و برگشت، فضای پارکینگ اختصاصی، تور گشت جزیره کیش در کنار رستوران بین المللی و کافی شاپ از جمله امکاناتی هستند که این هتل برای مهمانان خود فراهم دیده است.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش
هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس را نیز می توان از بهترین هتل های چهار ستاره کیش محسوب کرد. این هتل چهار طبقه بیش از 60 اتاق و سوئیت دارد که در ظرفیت های یک تا چهار نفره ارائه می شوند.

از جمله مزایایی که این هتل را در بین بهترین هتل های کیش قرار داده است، موقعیت مناسب و دسترسی آن به سایر جاهای دیدنی کیش است. به عنوان مثال هتل آرامیس کیش با مرکزهای خرید بزرگی مانند کیش مال و پردیس 1 تنها 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. همچنین ساحل مرجان کیش نیز در فاصله ای حدودا 6 دقیقه ای با این هتل قرار گرفته است.

علاوه بر آن، هتل آرامیس با پارک دلفین ها، پارک آبی منحصر بفرد اوشن پارک و همچنین مجموعه گردشگری مارینا کیش نیز فاصله ای حدودا 10 دقیقه ای با خودرو دارد که مزیتی قابل توجه برای گردشگران محسوب می گردد.

ترانسفر رفت و برگشت، خدمات دائمی اتاق، سرویس نگهداری از وسایل، اینترنت رایگان و نامحدود، صندوق امانت، خدمات اجاره اتومبیل در کنار خدمات خشکشویی از جمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل چهار ستاره آرامیس می باشد.

جمع بندی

امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و خدمات منحصر بفرد مراکز اقامتی سبب شده است تا انتخاب بهترین هتل های کیش کاری نه چندان آسان باشد. در این مقاله سعی بر آن شد تا بهترین هتل های کیش را از نظر موقعیت مکانی، سطح امکانات تفریحی و رفاهی، خدمات جانبی و همچنین پرسنل آن معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

مجموعه افق گشت با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه برگزاری تور کیش در سطوح رفاهی و قیمتی متنوع آماده ارائه خدمات در زمینه رزرو بهترین هتل های کیش، بلیط هواپیما و همچنین رزرو تور کیش به صورت کاملا آنلاین و با قیمت جذاب و رقابتی می باشد.

شما گردشگران عزیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه افق گشت از تورهای جذاب و تخفیف های باورنکردنی که برای شما در نظر گرفته ایم، مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *