تور مسافرتی داخلی ارزان

تور مسافرتی داخلی ارزان از بهترین پیشنهادها برای تعطیلات است؛ بنابراین اگر در تعطیلات پیش رو برای خود برنامه سفر دارید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها بخوانید تا شما را با جاذبه های گردشگری کشورمان آشنا کنیم.

لیست تور های داخلی

تور مسافرتی داخلی ارزان

ایران کشوری چهار فصل است؛ پس مطابق با هر سلیقه ای، شهری وجود دارد تا بتوانید از آن لذت ببرید. انتخاب مقصد تور داخلی ارزان، بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد؛ به عنوان مثال اگر تورهای زیارتی مد نظرتان باشد، می توانید تور ارزان مشهد مقدس را رزرو کنید. همچنین برای تورهای تفریحی و گردشگری، تور ارزان کیش، قشم، شیراز و غیره را می توان به عنوان گزینه هایی ایده آل در نظر گرفت.

در این قسمت از مقاله به بررسی جاذبه های دیدنی کشورمان می پردازیم؛ پس اگر تصمیم به رزرو تور ارزان دارید، این بخش از مقاله را از دست ندهید.

تور مسافرتی داخلی ارزان
تور مسافرتی داخلی ارزان

تور ارزان مشهد مقدس

اگر به سفرهای زیارتی علاقه دارید، رزرو تور ارزان مشهد را می توان راهکاری مناسب دانست؛ جالب است بدانید برخلاف آنچه اغلب مردم فکر می کنند، شهر مشهد علاوه بر جاذبه های زیارتی خود،مراکز تفریحی متنوعی را در خود جای داده است.

از میان اماکن تفریحی این شهر، بازدید از شاندیز، طرقبه، مقبره فردوسی در طوس، باغ گیاه شناسی و سد طرق را حتما در برنامه خود بگنجانید؛ همچنین اگر طرفدار تفریحات آبی هستید، می توانید سرزمین موج های آبی را امتحان کنید و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید.

تور ارزان شیراز

یکی از شهرهایی که همواره مقصد گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار می گیرد و تورهای مسافرتی داخلی ارزان بسیاری را به خود جذب می کند، شهر زیبا و دل نواز شیراز است.

بهترین زمان سفر به شیراز، در فصل بهار و به ویژه اردیبهشت ماه است که بوی شکوفه های بهار نارنج در جای جای این شهر به مشامتان می رسد و خاطره دل انگیزی را برایتان رقم می زند.

از جمله جاذبه های دیدنی شیراز می توان به تخت جمشید، آرامگاه سعدی و حافظ، باغ ارم شیراز، بازار وکیل، ارگ کریم خان، باغ جهان نما، باغ نارنجستان و دروازه قرآن اشاره کرد.

آرامگاه سعدی در شیراز
آرامگاه سعدی در شیراز

بنابراین اگر به طبیعت علاقه مندید و می خواهید به این شهر سفر کنید، رزرو تور ارزان شیراز می تواند از اولویت های شما محسوب شود.

تور ارزان اصفهان

اصفهان که یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران به شمار می رود و هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران  قرار می گیرد، به دلیل جاذبه های متنوع خود، عنوان(اصفهان، نصف جهان) را از آن خود کرده است.

اگر با تور داخلی ارزان، عازم این شهر جذاب هستید، پیشنهاد می شود مکان های گردشگری از جمله میدان نقش جهان، عالی قاپو، کاخ چهل ستون، باغ گل ها و پرندگان، پارک و شهربازی ناژوان، آکواریوم و سی و سه پل اصفهان را از دست ندهید.

اصفهان شهری است که در تمام فصول سال مسافر خیز است ؛ اما اگر قصد رزرو تور ارزان اصفهان را دارید، فصل پاییز را می توان به عنوان بهترین زمان سفر به اصفهان عنوان کرد.

تور اصفهان - تور داخلی ارزان
تور اصفهان – تور داخلی ارزان

تور ارزان کیش

کیش همواره از جزایر پرطرفدار محسوب شده و سالانه توجه بیش از میلیون ها نفر گردشگر داخلی و خارجی را به خود جلب می کند.

امکانات تفریحی متنوع و متعدد، امکان خرید از پاساژها و مراکز خرید بزرگ و مجهز که برندهای جهانی محصولات متنوعی اعم از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل صوتی و تصویری، عطر و ادکلن و کیف و کفش و مواد غذایی را در خود جای داده اند، از جمله دلایلی است که رزرو تور ارزان کیش را به عنوان اولویت مطرح می کند.

تور مسافرتی کیش
تور مسافرتی کیش

در این بخش از مقاله قصد بر آن داریم تا جاذبه های توریستی کیش را معرفی کنیم. اگر با تور مسافرتی داخلی ارزان، قصد سفر به جزیره کیش را دارید، بازدید از این جاذبه های گردشگری احتمالا از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای شما خواهند بود:

  • شهر زیرزمینی کاریز
  • کشتی یونانی
  • ساحل زیبای مرجان، آکواریوم کیش
  • پارک دلفین ها
  • روستای باغو
  • باغ پرندگان
  • شهربازی هایلند

لیست تور های داخلی

شهر باستانی حریره.

از آنجا که این شهر آب و هوای گرم و شرجی دارد، بهتر است رزرو تور ارزان کیش را به فصل پاییز موکول کنید؛ البته از تفریحات دریایی کیش در فصل تابستان نیز نمی توان گذشت.

شهر باستانی حریره کیش
شهر باستانی حریره کیش

تور ارزان قشم

اگر هنوز به جزیره قشم سفر نکرده اید، رزرو تور ارزان قشم در فصول بهار و یا زمستان را از دست ندهید؛ چرا که این جزیره به علت تنوع بی نظیر در طبیعت منحصر بفرد خود، عنوان جزیره عجایب هفت‌گانه را از آن خود کرده است.

از جمله جاذبه های دیدنی جزیره قشم که احتمالا در برنامه ریزی زمانی تور قشم شما جای گرفته اند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جزایر ناز
  • بام قشم
  • روستا و بندر لافت
  • سد گوران
  • کاسه سلخ
  • تنگه عالی محمد
  • غار نمکدان
  • تنگه چاه کوه
  • دره ستارگان
  • جنگل های دریایی حرا
  • ژئوپارک قشم
  • غار خربس
  • روستای توریان
  • مقبره بی بی مریم

تور ارزان شمال کشور

امروزه کمتر ایرانی پیدا می شود که از شهرهای شمالی کشورمان، دیدن نکرده باشد. شهرهای شمالی ایران به دلایل متعددی از جمله نزدیکی به دریای خزر، تفریحات آبی و همچنین بافت جنگلی آن از بالاترین آمار گردشگران برخورد است.

شهرهای شمالی کشورمان، در تمام طول سال میزبان خیل عظیمی از مسافران داخلی و تورهای داخلی بسیار زیادی قرار می گیرند. شهرهای شمالی ایران جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است که برای هر یک از آن ها تورهای متنوعی برگزار می شوند. در این قسمت از مقاله به معرفی مناطق دیدنی شهرهای شمالی ایران خواهیم پرداخت.

روستای ییلاقی فیلبند در بابل

روستای فیلبند که می توان در آن قدم زدن میان ابرها را تجربه کرد، به علت نزدیکی ابر به کوه ها منظره چشم نوازی را ایجاد می کند.این روستای ییلاقی در جنوب شهر بابل واقع شده است و آب و هوای سردی دارد، بنابراین بهترین زمان سفر به فیلبند را می توان فصل تابستان عنوان کرد.

اگر قصد دارید با تور مسافرتی داخلی ارزان فیلبند سفر کنید، اقامت در کلبه های چوبی را فراموش نکنید.

فیلبند در بابل
فیلبند در بابل

سد لفور در سوادکوه مازندران

اگر از گردشگرانی هستید که جاذبه های آبی علاقه دارید و آرامش در سفر را از اولویت های خود در نظر دارید، بازدید از سد دیدنی لفور را در برنامه های خود بگنجانید. جالب است بدانید امکان کمپ کردن در این مکان وجود داشته و می توانید شب را نیز در آن جا بگذارنید. البته برای اقامت در شب کلبه های جنگلی اطراف سد نیز پذیرای شما خواهند بود.

سد لفور
سد لفور

پارک جنگلی سی سنگان نوشهر مازندران

پارک جنگلی سی سنگان یکی از بهترین و چشم نواز ترین مناطق دیدنی مازندران است که به علت نزدیکی به پایتخت، از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری مازندران به شمار می رود.

در این پارک جنگلی خلوت و دنج، مسیر طولانی برای پیاده روی وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید، همچنین، مناطقی برای پیک نیک و اتراق کردن در نظر گرفته شده است که می توانید برای رفع خستگی و استراحت از آن ها استفاده کنید.

علاوه بر پیاده روی، می توانید دوچرخه سواری و اسب سواری را نیز در جنگل تجربه کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. ضمنا به علت نزدیکی پارک جنگلی سی سنگان به دریا، امکان استفاده از تفریحات آبی مانند قایق سواری، جت اسکی و غیره نیز وجود دارد.

سی-سنگان-نوشهر
سی-سنگان-نوشهر

کلام آخر

تور داخلی ارزان برای مسافرت و آشنایی و همسفر شدن با افراد جدید، تجربه ای است که می تواند لذت سفرتان را دو چندان کند. در این مقاله سعی بر آن شد تا جذاب ترین تورهای مسافرتی داخلی ارزان را معرفی کنیم. مجموعه افق گشت با بیش از سال ها تجربه برگزاری موفق تورهای داخلی و خارجی، تورهای داخلی ارزان متنوعی را برای شما گردشگران عزیز در نظر گرفته است.

شما عزیزان می توانید ضمن تماس با مجموعه افق گشت و آگاهی از شرایط جذاب برگزاری تورها، اقدام به رزرو تور مسافرتی داخلی ارزان قیمت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *