هتل آنی سنترال ایروان

هتل آنی سنترال ایروان هتلی چهار ستاره است که هر ساله میزبان بسیاری از توریست های بازدیدکننده از این شهر می باشد. این هتل که در ابتدای فعالیت خود، آنی سنترال سیلاچی عنوان داشت، نام خود را به آنی سنترال این ایروان تغییر داده است.

امکانات هتل آنی سنترال ایروان :

    WIFI رایگان
    شاتل فرودگاهی (ترنسفر)
    استخر
    رستوران
    بار
    سرویس چای / قهوه داخل اتاق
    پاسخگویی 24 ساعته
   

هتل آنی سنترال ایروان به واسطه موقعیت مکانی مناسب نسبت به جاذبه های توریستی و مراکز خرید، تنوع امکانات و همچنین خدمات آن باعث شده است تا در میان هتل های شهر ایروان، شهرت قابل توجهی را از آن خود نماید.

در این مقاله به معرفی هتل آنی سنترال ایروان و ویژگی های آن خواهیم پرداخت؛ پس اگر سفر به ایروان را در پیش دارید، این مقاله را از دست ندهید.

9

معرفی کامل هتل انی سنترال ایروان

این هتل انواع متفاوتی از اتاق و سوییت ها را با سطوح مختلف امکاناتی ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به سوئیت، اتاق های توئین سوپرییر و دوبل سوپرییر، اتاق سینگل و دوبل استاندارد، اتاق توئین و یا دوبل دولوکس، اتاق سینگل سوپرییر و در نهایت اتاق سینگل دولوکس اشاره نمود.

تمامی اتاق های این هتل به امکانات رفاهی اولیه مانند تلویزیون، یخچال، چای ساز، میز کار، سشوار، سیف باکس، مینی بار و غیره مجهز شده اند و در این زمینه دغدغه ای نخواهید داشت.

4

موقعیت مکانی هتل آنی سنترال ایروان

همانطور که مورد اشاره قرار گرفت، موقعیت این هتل را می توان از جمله برتری های آن نسبت به سایر هتل ها دانست. هتل آنی سنترال ایروان در منطقه کنترن قرار دارد. فاصله این هتل تا اغلب جاذبه های گردشگری ایروان از جمله گالری ملی هنر و میدان جمهوری ایروان تنها چند دقیقه پیاده روی است.

اگر قصد بازدید از کلیسای سنت گریگور روشنگر را داشته باشید، مسافتی تنها 500 متری را در پیش خواهید داشت. همچنین، فاصله این هتل تا بازار و خیابان ورنیساژ حدود یک کیلومتر، موزه ماتناداران و کاسکاد ایروان 3 کیلومتر و پارک عشاق ایروان حدود 2 کیلومتر می باشد.

علاوه بر آن، جالب است بدانید فرودگاه ایروان نیز تنها در فاصله 5/3 کیلومتری (با قطار شهری) و 7 کیلومتری (با خودرو)  هتل آنی سنترال ایروان قرار دارد که در نتیجه آن می توانید زمان مفید بیشتری را برای سفر خود در این شهر در نظر بگیرید. بهتر است بدانید برای فرودگاه می تواندی از سرویس شاتل نیز استفاده نمایید که البته هزینه ای جداگانه را برای آن می بایستی در نظر بگیرید.

از دیگر مزیت های موقعیت مکانی این هتل، فاصله آن تا ایستگاه متروی میدان جمهوری و همچنین ایستگاه Zoravar است. شما در هتل آنی سنترال ایروان با تنها 10 دقیقه پیاده روی به متروی این شهر دسترسی داشته و از طریق آن قادر خواهید بود تا به تمام نقاط شهر با صرف زمان و هزینه کمی سفر نمایید. این موضوع می تواند تاثیر قابل توجهی را بر هزینه های سفرتان داشته باشد.

امکانات هتل آنی سنترال ایروان

امکانات متنوع و سطح بالای خدمات این هتل باعث شده است که در شهر ایروان، از هتل های شاخص محسوب گردد. تمامی اتاق ها و سوییت های این هتل مجهز به اینترنت وای فای هستند و تمامی گردشگران می توانند به صورت کاملا رایگان از آن بهره مند گردند.

1

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که سفر به ارمنستان را با خودروی شخصی خود ترجیح می دهید، باید بدانید که امکان استفاده از محوطه پارکینگ هتل آنی سنترال ایروان برای شما به صورت رایگان فراهم خواهد بود.

علاوه بر امکانات فوق، گردشگران مقیم در این هتل می توانند از تفریحات آبی شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی در طول اقامت خود در این هتل استفاده نمایند. قابل توجه است که استفاده از این امکانات تفریحی در سراسر سال ممکن بوده و برای افراد مقیم در این هتل به صورت رایگان صورت می گیرد.

همچنین، هتل آنی سنترال ایروان دارای سالن همایش مجهزی می باشد و قادر به میزبانی کنفرانس ها در کنار تامین مکان اقامتی برای افراد حاضر در آن را مهیا ساخته است.

علاوه بر مزایای فوق، باید بدانید که با رزرو هتل آنی سنترال ایروان، دیگر دغدغه ای برای تهیه سوغاتی و خرید نخواهید داشت، چرا که در لابی این هتل، فروشگاه های مجهزی وجود دارند که قطعا نیاز شما را تامین خواهند کرد.

رستوران هتل آنی سنترال

علاوه بر امکانات هتل، سطح کیفیت و تنوع غذاهای رستوران آن نیز از شهرت خاصی برخوردار می باشد. در قسمت رستوران، انواع غذاهای بین المللی و محلی ارمنستان سرو می گردند. همچنین، توریست هایی که رزرو رستوران هتل آنی سنترال را دارند، هر روز صبح می توانند از منوی متنوع صبحانه هتل به صورت رایگان استفاده نمایند.

3

8

خدمات هتل انی سنترال ایروان

مطابق با نظرسنجی های انجام شده توسط سایت های معتبر بین المللی، خدمات این هتل از جمله مزیت های آن شناخته شده است. علاوه بر نظافت و نگهداری منظم اتاق های هتل، خدماتی نظیر خشکشویی برای گردشگران تدارک دیده شده است. علاوه بر خدمات فوق، امکان استفاده از خدمات کرایه ماشین (با راننده و بدون راننده) نیز در لابی هتل میسر می باشد.

همچنین لازم است بدانید تمامی پرسنل هتل آنی سنترال ایروان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی تسلط دارند که ارتباط شما با آن ها را آسان تر خواهد نمود.

7 6  5   206835802

کلام آخر

هتل آنی سنترال ارمنستان، از جمله هتل های معروف ایروان است که به سبب کیفیت و تنوع بالای امکانات رفاهی، تفریحی و همچنین خدمات محبوبیت قابل توجهی در بین گردشگران دارد. رزرو هتل آنی سنترال ارمنستان می تواند سفری خاطره انگیز و سرشار از آرامش را برای شما فراهم آورد.

مجموعه افق گشت با تکیه بر سال ها تجربه، آماده ارائه انواع خدمات رزرو هتل آنی سنترال ایروان به صورت کاملا آنلاین و با قیمتی رقابتی به شما گردشگران عزیز می باشد. شما می توانید از طریق تماس با افق گشت، از شرایط جذابی که در زمینه رزرو هتل آنی سنترال برای شما در نظر گرفته ایم، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

درخواست رزرو هتل آنی سنترال ایروان :

"*" indicates required fields

سوالی دارید؟

فقط کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس هتل : Tigran Mets Avenue 20/3 , 0018 Jerevan, Armenië