هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی

هتل اینفینیتی بای یلکن از جمله هتل های پرطرفدار و معروف ترکیه محسوب می گردد. این هتل که از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحاتی جزو هتل های سرآمد است، در شهر توریستی کوش آداسی واقع شده است. در ادامه، قصد بر آن خواهیم داشت تا هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی را معرفی کرده و امکانات و خدمات آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس اگر سفر به کوش آداسی را در برنامه خود دارید،تا انتها مطالعه کنید.

امکانات هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی :

    WIFI رایگان
    شاتل فرودگاهی (ترنسفر)
    سالن ماساژ
    بار
    اتاق های خانوادگی
    سرویس صبحانه در ساحل
    5 استخر
    ساحل اختصاصی
    سرویس چای / قهوه داخل اتاق
    سشوار

هتل اینفینیتی بای یلکن در کجا واقع شده است؟

این هتل پنج ستاره در شهر کوش آداسی ترکیه واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل به لحاظ فاصله نزدیک آن با جاذبه های گردشگری کوش آداسی، مزیت مهمی برای توریست های مقیم در این هتل محسوب می گردد. در این قسمت از مقاله به بررسی این جاذبه های گردشگری که با اقامت در هتل اینفینیتی بای یلکن، به آن ها دسترسی مناسبی خواهید داشت، می پردازیم.

تاون بیچ (Town Beach)

نزدیکی این هتل به ساحل شهر، مزیت قابل توجهی می باشد، به طوری که توریست های مقیم در این هتل، تنها فاصله ای 500 متری را با تاون بیچ (ساحل شهر کش آداسی) دارند و صرفا با چند دقیقه پیاده روی، می توانند به تاون بیچ دسترسی داشته باشند.

لیدیز بیچ (Ladies Beach)

لیدیز بیچ کوش آداسی را قسمتی از ساحل شهر که مخصوص استفاده بانوان است، تشکیل داده است. جالب است بدانید با رزرو هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی، تنها فاصله ای 600 متری را با ساحل بانوان این شهر خواهید داشت و به راحتی با پیاده روی قابل دسترس شما می باشد.

گرین بیچ (Green Beach)

گرین بیچ یا همان ساحل سبز شهر کوش آداسی را می توان از جمله جاذبه های گردشگری کوش آداسی ترکیه دانست. این ساحل با مناظر منحصر به فرد خود از مقاصد اصلی توریست های این شهر محسوب می شود. اقامت هتل اینفینیتی بای یلکن، شما را در فاصله ای حدودا 600 متری از گرین بیچ کوش آداسی قرار می دهد. مسیر این هتل به گرین بیچ هم از طریق پیاده روی و هم خودرو میسر می باشد.

دروازه قلعه کوش آداسی

دروازه قلعه کوش آداسی را نیز می توان از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این شهر دانست. دروازه قلعه در 4 کیلومتری هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی قرار دارد و برای دسترسی به آن، فاصله 10 دقیقه ای با خودرو را در پیش خواهید داشت.

جزیره کبوتر

با رزرو هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی، در فاصله حدودی 3 کیلومتری جزیره منحصر به فرد کبوتر اقامت خواهید داشت. مناسب ترین راه دسترسی به این جزیره، تاکسی های این هتل هستند که شما را تنها با پرداخت 17 لیر در 7 دقیقه به آن جا می رسانند.

جالب است بدانید که اگر از طرفداران خرید در سفر هستید، رزرو هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی دسترسی عالی به مراکز خرید اصلی و بزرگ این شهر را برای شما مهیا می کند. در این سمت از مقاله، به برخی از مهم ترین این مراکز خرید و پاساژها آن ها اشاره خواهیم نمود.

بازار کوش آداسی

بازار اصلی شهر کوش آداسی در فاصله ای حدودا 5/4 کیلومتری از هتل اینفینیتی بای یلکن قرار گرفته است. در این بازار تنوع قابل توجهی از برندهای معتبر وجود دارد که فرآیند خرید را برای توریست ها کوتاه و تسهیل کرده اند. تاکسی های هتل، شما را با پرداخت 21 لیر و در 10 دقیقه به این بازار متنوع و بزرگ خواهند رساند.

پاساژ آکدوگان کوش

اگر برای خرید پاساژ آکدوگان کوش را در نظر دارید، بهتر است بدانید که این مرکز خرید بزرگ تا فاصله ای حدودا 5/3  کیلومتری را تا هتل اینفینیتی بای یلکن دارد و برای رسیدن به آن، فاصله ای 10 دقیقه ای را با خودرو در پیش خواهید داشت. تاکسی های هتل نیز برای این پاساژ، قابل استفاده می باشند.

امکانات هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی

این هتل مجلل و پنج ستاره دارای امکانات رفاهی متعددی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

امکانات عمومی

امکانات عمومی این هتل شامل آسانسور، پارکینگ رایگان، کافه و رستوران بین المللی می باشد. تنوع منوی غذایی رستوران و کافه این هتل، در شهر کوش آداسی شهرت قابل توجهی دارد.

امکانات تفریحی هتل

هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی دارای امکانات تفریحی بسیار متعددی است که از جمله آن ها باشگاه بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن ماساژ، جکوزی و پارک آبی می باشد. این هتل برای کودکان نیز امکاناتی مانند سالن بازی کودکان فراهم آورده است.

از دیگر امکانات این هتل که آن را از سایر هتل ها متمایز می کند، ساحل اختصاصی است که دسترسی به آن را در هر ساعت از شبانه روز میسر کرده است.

تصاویر هتل هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی

یلکن3 1234567890030332

کن4

95959595 2222

سخن پایانی

هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی از جمله هتل های پرطرفدار این شهر توریستی می باشد که موقعیت مکانی منحصر به فرد و دسترسی مناسب، ساحل اختصاصی، رستوران بین المللی با کیفیت بالا، تفریحات آبی و همچنین سالن بازی کودکان از جمله مزیت های آن می باشد.

مجموعه افق گشت با تکیه بر سال ها تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه رزرو هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی به صورت کاملا آنلاین و با قیمتی رقابتی به شما توریست های محترم می باشد. شما می توانید از طریق تماس با مجموعه افق گشت از شرایط جذابی که برای شما در نظر گرفته ایم، مطلع شوید.

درخواست رزرو هتل اینفینیتی بای یلکن کوش آداسی :

"*" indicates required fields

سوالی دارید؟

فقط کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس هتل : kadınlar denizi mevkii 9.sokak, 09400 Kuşadası, Turkije