هتل تکسیم هیل استانبول

هتل تکسیم هیل استانبول، هتلی چهار ستاره است که در منطقه تکسیم استانبول ترکیه قرار دارد. این هتل که در سال 2010 میلادی افتتاح گردیده است، دارای 60 اتاق و سوئیت اقامتی می باشد که همگی آن ها از امکانات رفاهی مدرن و به روزی بهره مند هستند.

امکانات هتل تکسیم هیل استانبول :

    wifi رایگان
    شاتل فرودگاهی (ترنسفر)
    اتاقهای خانوادگی
    رستوران
    بار
    سرویس چای / قهوه داخل اتاق
    صبحانه رایگان
    پارکینگ اختصاصی

موقعیت هتل تکسیم هیل استانبول

موقعیت هتل تکسیم هیل استانبول در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است. میدان تکسیم یکی از شلوغ ترین و پر جنب و جوش ترین مناطق استانبول است و قطعا نام آن به گوش توریست هایی که به ترکیه سفر کرده اند، خورده است.

از مزایای قابل توجه هتل تکسیم هیل استانبول این است که در فاصله نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری معروف استانبول مانند کاخ دولماباغچه، مسجد ایا صوفیا و برج گالاتا قرار گرفته است.

تکسیم هیل 1 1

علاوه بر نزدیکی به میدان تکسیم، این هتل در فاصله 50 متری از خیابان استقلال قرار دارد که یکی از معروف ترین خیابان های خرید در استانبول می باشد. خیابان استقلال ترکیه مملو از مراکز خرید بزرگ، نمایندگی های برندهای جهانی انواع کالاها می باشد که در کنار کافه و رستوران های معروف آن، به یکی از مناطق قابل توجه توریست های استانبول تبدیل شده است.

همچنین، این هتل در فاصله تنها یک دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو تکسیم قرار دارد که دسترسی آسان و ارزانی به سایر نقاط استانبول را برایتان فراهم می کند. همچنین، از فاصله کوتاه 21 کیلومتری این هتل با فرودگاه آتاتورک نیز نباید چشم پوشی کرد.

مزیت های فوق می تواند تاثیر بسزایی را در کاهش زمان و هزینه رفت و آمدتان داشته باشد.

 امکانات رفاهی هتل تکسیم هیل استانبول

همانطور که مورد اشاره قرار گرفت، تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل تکسیم هیل استانبول دارای امکانات رفاهی مدرن و متنوعی هستند. در این قسمت به مهم ترین امکانات و خدمات رفاهی این هتل خواهیم پرداخت.

امکانات رفاهی اولیه

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل تکسیم هیل استانبول به امکانات رفاهی مدرنی همچون تلویزیون LCD، مینی بار، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان بی سیم مجهز می باشند.

 

هتل تکسیم هیل استانبول
هتل تکسیم هیل استانبول 

تفریحات آبی و ورزشی

هتل تکسیم هیل استانبول از انواع تفریحات آبی از جمله استخر روباز، سونا و جکوزی برخوردار است. علاوه بر این امکانات، شما می توانید در زمان اقامت خود در این هتل، از امکانات باشگاه بدنسازی نیز بهره مند شوید.

 سالن بازی کودکان

این هتل، دارای سالن بازی برای کودکان و نوجوانان نیز می باشد که از امکانات تفریحی و سرگرمی بسیار مدرن متنوعی برخوردار می باشد که می تواند اقمتی لذت بخش را برای فرزندان شما مهیا سازد.

 خدمات رفاهی هتل تکسیم هیل استانبول

هتل تکسیم هیل استانبول به توریست های مقیم خود خدمات رفاهی متنوعی از جمله خدمات ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)، خدمات خشکشویی و اتوکشی و خدمات حمل و نگهداری بار مسافرین را ارئه می دهد.

 امکانات ویژه هتل

علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی که مورد اشاره قرار گرفتند، هتل تکسیم هیل استانبول دارای چند ویژگی منحصر به فرد است که آن را از سایر هتل های منطقه متمایز می کند.

این هتل دارای یک تراس رستوران است که چشم انداز پانورامای زیبایی از شهر استانبول و تنگه بسیار زیبای بسفر ارائه می دهد. شما می  توانید حین صرف غذا، از این ویژگی زیبا و پرطرفدار، بهره مند شوید.

تکسیم هیل 3

رستوران هتل تکسیم هیل استانبول

در رستوران این هتل، انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای نیز سرو می شوند. علاوه بر آن، توریست های مقیم این هتل متوانند از امکانات بار نیز بهره مند شوند.

 قوانین پذیرش هتل

همانند بسیاری از هتل های دیگر ترکیه، ساعت ورود به هتل ساعت 14:00 روز رزرو شده و ساعت تحویل اتاق اقامتی ساعت 12:00 می باشد.

 رزرو هتل تکسیم هیل استانبول

برای رزرو محل اقامت خود در این هتل، می توانید از خدمات مجموعه افق گشت بهره مند شوید. این مجموعه با ارائه خدمات رزرو هتل تکسیم استانبول با قیمتی به صرفه و رقابتی سفری خوش، همراه با آرامش را برای شما مهیا می کند.

 جمع بندی

هتل تکسیم هیل استانبول هتلی چهار ستاره است که به دلیل موقعیت آن و نزدیکی به مراکز بزرگ و معروف تفریحی و خرید استانبول، امکانات جذاب رفاهی، اقامتی و خدمات مناسب به گزینه ای ایده آل برای توریست های خواهان یک اقامت راحت و لوکس در استانبول تبدیل شده است.

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه افق گشت، نسبت به رزرو محل اقامت خود در هتل تکسیم هیل استانبول به صورت آنلاین و با قیمتی رقابتی اقدام نمایید و از شرایط جذابی که برای شما در نظر گرفته ایم، بهره مند شوید.

درخواست رزرو هتل تکسیم هیل استانبول :

"*" indicates required fields

سوالی دارید؟

فقط کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس هتل : Siraselviler No:5 Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey