هتل سی سنترال دبی

هتل سی سنترال دبی، یک هتل پنج ستاره در شهر دبی، امارات متحده عربی است. این هتل که در سال 2019 میلادی افتتاح شده است، در جزیره نخل جمیرا، در قلب شهر دبی واقع گردیده و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دبی دارد.این هتل توسط گروه هتلداری بین المللی C-Group اداره می شود که دارای تعداد قابل توجهی هتل و اقامتگاه در سراسر جهان می باشند.

امکانات هتل سی سنترال دبی :

    WIFI رایگان
    استخر
    سالن ماساژ
    ساحل اختصاصی
    پذیرش 24 ساعته
    سرویس چای / قهوه وانواع دمنوش داخل اتاق
    سالن ورزش(باشگاه)
    بار
    شته های خاص ورشی (زمین گلف ، تنیس و بیلیارد )
    پرسنل مخصوص برای هر خانواده

هتل سی سنترال دبی، اقامتی لوکس و مقرون به صرفه در قلب شهر

هتل سی سنترال دبی، یک هتل پنج ستاره در شهر دبی، امارات متحده عربی است. این هتل که در سال 2019 میلادی افتتاح شده است، در جزیره نخل جمیرا، در قلب شهر دبی واقع گردیده و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دبی دارد.

این هتل توسط گروه هتلداری بین المللی C-Group اداره می شود که دارای تعداد قابل توجهی هتل و اقامتگاه در سراسر جهان می باشند.

جالب است بدانید که هتل سی سنترال دبی دارای گواهینامه بین المللی LEED می باشد که نشان از سازگاری آن با محیط زیست است.

در این مقاله به بررسی موقعیت هتل سی سنترال دبی، امکانات تفریحی و خدماتی آن خواهیم پرداخت، پس اگر سفر به شهر جذاب و دیدنی دبی را در برنامه خود دارید، این مقاله را از دست ندهید.

اتاق های هتل سی سنترال دبی
اتاق های هتل سی سنترال دبی

موقعیت هتل سی سنترال دبی

هتل سی سنترال دبی در جزیره نخل جمیرا، در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله تقریبی 5/2 کیلومتری از ساحل جمیرا، 8/3کیلومتری از پارک آبی آتلانتیس و 15 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. علاوه بر آن اگر قصد خرید در شهر دبی را دارید، باید بدانید که با رزرو هتل سی سنترال دبی، در فاصله ای نزدیک با مراکز خرید اصلی شهر دبی اقامت خواهید داشت.

نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو Jumeirah Beach Residences از دیگر مزایای آن است که دسترسی به سایر نقاط شهر را تسهیل خواهد کرد؛ به طوری که با تنها 5 دقیقه پیاده روی، به آن دسترسی خواهید داشت.

موقعیت هتل سی سنترال دبی
موقعیت هتل سی سنترال دبی

امکانات هتل سی سنترال دبی

هتل سی سنترال دبی از جمله هتل های لوکس و با موقعیت مناسب می باشد. این مزایا در کنار سطح بالای امکانات تفریحی و خدماتی موجب شده است تا در شهر دبی و در بین تعداد چشمگیر هتل های معروف در این شهر، از شهرت خاصی در بین گردشگران برخوردار باشد.

این هتل، در مجموع دارای270 اتاق و سوئیت لوکس می باشد که هر کدام از نظر زیبایی در طراحی منحصر بفرد هستند. سوئیت های این هتل نسبت به اتاق های آن، از مساحت بیشتری برخوردار می باشند. اتاق ها دارای امکانات رفاهی پایه از جمله تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، مینی بار می باشند.

چشم انداز بسیار زیبای اتاق های رو به خلیج فارس را نیز نباید نادیده گرفت. علاوه بر امکانات پایه، هتل سی سنترال دبی امکانات رفاهی قابل توجهی نیز دارد که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

امکانات هتل سی سنترال دبی
امکانات هتل سی سنترال دبی

تفریحات آبی

این هتل دارای استخر روباز می باشد. این استخر طوری طراحی شده است که در آن نمای پانورامای زیبایی از شهر دبی را خواهید داشت. در اطراف استخر، تخت و چترهایی تعبیه شده است تا به راحتی آفتاب بگیرید. همچنین، در کنار استخر، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی نیز قابل استفاده خواهد بود.

ساحل هتل سی سنترال دبی
ساحل هتل سی سنترال دبی

سالن بدنسازی

علاوه بر تفریحات آبی، با رزرو هتل سی سنترال دبی می توانید از امکانات سالن بدنسازی مجهز این هتل نیز بهره مند شوید.

رزرو هتل سی سنترال دبی
رزرو هتل سی سنترال دبی

سالن اسپا و ماساژ

خدمات سالن اسپا و ماساژ این هتل را می توان از جمله امکاناتی دانست که نباید از دست بدهید. بد نیست بدانید در این قسمت، انواع خدمات مرتبط با نگهداری پوست نیز ارائه می گردد. طبق نظرسنجی های صورت گرفته، خدمات ماساژ و اسپا در هتل سنترال دبی از جمله خدمات پرطرفدار و مورد رضایت توریست ها محسوب می شود. جالب است بدانید این خدمات توسط درصد قابل توجهی از گردشگران مقیم در این هتل پیشنهاد شده است.

4 رستوران های با غذاهای بین المللی

موضوعی که هتل سی سنترال دبی را از دیگر هتل های این شهر متمایز می سازد، وجود 4 رستوران بین المللی با منوهای متنوع می باشد. این چهار رستوران، غذاهای آسیایی، ایتالیایی، عربی و همچنین، انواع کباب های سنتی را سرو می کنند و در زمینه کیفیت و تنوع غذایی شهرت خاصی در شهر دبی دارند.

علاوه بر آن، نمای رو به دریای این رستوران ها، لذت دو چندانی را برای توریست های آن فراهم کرده اند. همچنین، باید بدانید که افرادی که در این هتل اقامت دارند، هر روز صبح، صبحانه را با منویی بسیار متنوع در این رستوران ها میل می کنند.

سالن بار و کافه

در کنار رستوران جذاب این هتل، کافه و سالن بار آن نیز از جمله مزیت های آن به شمار می رود. در کافه هتل سی سنترال دبی، انواع نوشیدنی و میان وعده ها سرو می گردند.

خدمات شاتل رایگان به فرودگاه

اگر رزرو هتل سی سنترال دبی را در برنامه دارید، بابت رفت و آمد فرودگاهی خود نگران نباشید. در این هتل، خدمات شاتل آماده ارائه خدمات به گردشگران مقیم آن بوده که به صورت کاملا رایگان ارائه می گردد.

خدمات خشکشویی

در زمان اقامت در هتل سی سنترال دبی، نگرانی بابت شستشو و اتو لباس های خود ندارید. خدمات خشکشویی در سطح مناسبی به گردشگران ارائه می گردد.

جمع بندی

هتل سی سنترال دبی از جمله هتل هایی است که در کنار ارائه امکانات رفاهی و اقامتی متنوع و در سطح بالا، هزینه مقرون به صرفه ای را برای گردشگران خود ارائه می دهد. کیفیت بالای خدمات و رفتار پرسنل این هتل از جمله مزایای بیان شده در نظرسنجی های بین المللی می باشد.

مجموعه افق گشت با تکیه بر 10 سال تجربه در زمینه گردشگری در دبی، آمادگی دارد تا خدمات رزرو هتل سی سنترال دبی را با شرایطی جذاب و رقابتی و همچنین به صورت کاملا آنلاین ارائه نماید. پس اگر سفر به دبی را در پیش دارید، می توانید از طریق تماس با مجموعه افق گشت، از شرایط جذابی که برای شما گردشگران عزیز در نظر گرفته ایم، بهره مند شوید.

امکانات هتل سی سنترال دبی
امکانات هتل سی سنترال دبی
نمای اتاق هتل سی سنترال دبی
نمای اتاق هتل سی سنترال دبی

 

هتل سی سنترال دبی
هتل سی سنترال دبی

درخواست رزرو هتل سی سنترال دبی :

"*" indicates required fields

سوالی دارید؟

فقط کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس هتل : Palm Islands East Crescent Road, Palm Jumeirah, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten –