هتل موجو گرجستان (تفلیس)

هتل موجو گرجستان هتلی چهار ستاره است که موقعیت مکانی آن در قلب شهر تفلیس، پایتخت کشور گرجستان قرار دارد. این هتل که در سال 2016 میلادی افتتاح شده است، از همان زمان به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین هتل های شهر تفلیس تبدیل گردیده است. هتل موجو گرجستان در مجموع دارای 72 اتاق و سوئیت است که همه آن ها به امکانات مدرن و دکوراسیونی شیک و به روز مجهز می باشند. برخی از اتاق ها و سوییت های این هتل دارای چشم انداز بسیار زیبایی به شهر تفلیس دارند.

امکانات هتل موجو گرجستان (تفلیس) :

    WIFI رایگان
    تراس
    تهویه مطبوع
    شاتل فرودگاه (ترنسفر)
    پذیرش 24 ساعته

این هتل علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، دارای یک رستوران، یک بار و علاوه بر آن مرکز اسپا نیز می باشد. در این مقاله به بررسی امکانات و خدمات هتل موجو گرجستان خواهیم پرداخت؛ پس اگر قصد سفر به تفلیس گرجستان را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

219055963

هتل موجو گرجستان(تفلیس)

موقعیت هتل موجو گرجستان

هتل موجو گرجستان در قلب شهر تفلیس واقع شده است و موقعیت مکانی آن از جمله مزایای این هتل برای گردشگران محسوب می شود.

فاصله این هتل تا بسیاری از جاذبه های مهم گردشگری شهر تفلیس مانند کلیسای جامع سامبا، قلعه ناریکالا و موزه ملی گرجستان تنها چند دقیقه پیاده روی می باشد. این هتل همچنین فاصله کمی تا ایستگاه های مترو و اتوبوس دارد و دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می کند. البته تاثیر آن بر کاهش هزینه و زمان رفت و آمد را نیز نباید نادیده گرفت.

 امکانات هتل موجو 

هتل موجو گرجستان از نظر امکانات و خدمات رفاهی از هتل های سرآمد و معروف این شهر محسوب می گردد. در این قسمت از مقاله به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم نمود.

 امکانات اولیه

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل موجو گرجستان دارای امکانات رفاهی اولیه از جمله تلویزیون، مینی بار و همچنین اینترنت بی سیم رایگان می باشند. علاوه بر این موارد، توریست هایی که به صورت زمینی به این هتل مراجعه می کنند، می توانند از فضای پارکینگ این هتل به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

2موجو

سوئیت های هتل موجو گرجستان

در کنار امکانات فوق، هتل موجو گرجستان دارای سالن کنفرانس نیز می باشد که قابلیت میزبانی همایش ها و اسکان مهمانان آن را دارا می باشد.

علاوه بر این امکانات، خدمات اتاق و همچنین، پرسنل خوش برخورد این هتل نیز از دیگر امتیازات مثبت آن می باشد که نظرات توریست های مقیم  این هتل آن را تایید می کنند؛ همچنین، شما با رزرو هتل موجو گرجستان می توانید از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.

موجو5

 امکانات ورزشی و تفریحات آبی

هتل موجو گرجستان از امکانات متنوع ورزشی بهره مند است. از جمله این امکانات می توان به استخر روباز، سونا، جکوزی اشاره نمود. علاوه بر این موارد، توریست های مقیم در این هتل می توانند از امکانات سالن بدنسازی نیز در مدت زمان اقامت خود استفاده نمایند.

 مرکز اسپا، ماساژ و خدمات مراقبت از پوست

علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی که مورد اشاره قرار گرفتند، مرکز اسپا، ماساژ و خدمات مراقبت از پوست را می توان از جمله امکانات ویژه هتل موجو گرجستان در نظر گرفت که توریست های مقیم این هتل می توانند از خدمات متنوع آن ها لذت ببرند. علاوه بر آن، پیشنهاد می کنیم اگر هتل موجو گرجستان را انتخاب کردید، حمام ترکی آن را از دست ندهید.

 رستوران بین المللی، بار و کافه

علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی که مورد اشاره قرار گرفتند، رستوران بین المللی هتل موجو گرجستان را می توان از جمله نقاط قوت آن دانست. در این رستوران طیف وسیعی از غذاهای بین المللی شامل غذاهای اروپایی، مدیترانه ای و همچنین غذاهای محلی با کیفیت بسیار بالایی سرو می شوند. همچنین هر روز صبح، منوی متنوعی برای وعده صبحانه در رستوران به صورت رایگان عرضه می گردد.هتل موجو در تفلیس گرجستان 7658

کافه هتل موجو گرجستان

در کنار رستوران، توریست های مقیم هتل می توانند از امکانات بار که انواع نوشیدنی سرد و گرم در آن سرو می گردد نیز بهره مند شوند. بهتر است بدانید بار هتل، انواع ساندویچ ها و میان وعده ها را نیز عرضه می کند.

 رزرو هتل موجو گرجستان

اگر قصد سفر به گرجستان و شهر تفلیس را دارید، هتل موجو گرجستان می تواند گزینه ایده آلی برای اقامت شما باشد. مجموعه افق گشت آمادگی دارد تا با ارائه خدمات رزرو هتل موجو گرجستان به صورت کاملا آنلاین سفری پرخاطره و سرشار از آسایش را برای شما مهیا سازد.

 جمع بندی

هتل موجو با امکانات مدرن، موقعیت عالی و دسترسی مناسب در کنار خدمات سطح بالا، تجربه ای خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

مجموعه افق گشت تمامی خدمات مرتبط با رزرو هتل موجو را کاملا به صورت آنلاین و با هزینه ای رقابتی به شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید از طریق تماس با افق گشت، از شرایط جذابی که برای سفرتان تدارک دیده ایم، مطلع شوید.

درخواست رزرو هتل موجو گرجستان (تفلیس) :

"*" indicates required fields

سوالی دارید؟

فقط کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس هتل : Petre Kavtaradze first turn #7, Saburtalo, 0186 Tbilisi, Georgië