هتل موون پوک ریزورت مالدیو

هتل موون پوک ریزورت مالدیو، هتل رویایی و اعجاب انگیزی است که دیدن مناظر آن تجربه منحصر بفردی را برای توریست ها به همراه آورده است. اگر به تفریحات آبی و دریایی علاقه دارید، سفر به این جزیره می تواند پیشنهادی ایده آل و جذاب محسوب شود.در این مقاله سعی بر آن خواهیم داشت تا این هتل را به همراه امکانات و خدماتی که فراهم کرده است، به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم؛ پس اگر سفر به مالدیو را در برنامه خود دارید، این مقاله را ازدست ندهید.
هتل موونپیک ریزورت مالدیو

امکانات هتل موون پوک ریزورت مالدیو :

    WIFI رایگان
    تراس
    استخر
    ساحل اختصاصی
    حمام آفتاب
    تهویه مطبوع
    ساحل اختصاصی

موقعیت هتل مونپیک ریزودت

موقعیت هتل مونپیک ریزودت

موقعیت هتل موون پوک ریزورت

هتل پنج ستاره موون پوک ریزورت مالدیو که در جزیره کوردهیوارو مالدیو قرار گرفته است، به دلیل داشتن ساحل مرجانی، آب های شفاف و ویویی جذاب و دل انگیز از اقیانوس هند، توجه بسیاری از تورها و گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است.

برای رسیدن به هتل موون پوک ریزورت مالدیو، مسیری حدودا 45 دقیقه ای را از فرودگاه بین المللی ماله در پیش خواهید داشت.

هتل مونپیک ریزودت
هتل مونپیک ریزودت

امکانات عمومی هتل موون پوک ریزورت مالدیو

این هتل دارای امکانات خدماتی و تفریحی متنوعی است که از جملهآن ها می توان به ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای رایگان در تمام فضاهای هتل، سه استخر بزرگ، ساحل اختصاصی و همچنین رستوران و بار بین المللی اشاره نمود.

علاوه بر امکانات فوق، بهتر است بدانید نظافت در اتاق های هتل موون پوک ریزورت مالدیو به صورت روزانه انجام می گیرد و خدمات اتاق ها به صورت شبانه روزی فراهم می باشند.

اگر قصد رزرو هتل موون پوک ریزورت مالدیو را دارید، نگران لباس های کثیف یا اتو نخورده خود نباشید، زیرا در مدت اقامت خود در این هتل، خدمات خشکشویی با کیفیت مناسبی ارائه می گردد.علاوه بر آن، خدمات متنوعی از جمله صندوق امانات، تبدیل ارز، میز تور، شاتل فرودگاه و نگه داری چمدان نیز به گردشگران مقیم در این هتل ارائه می گردد.

یکی دیگر از مزیت های این هتل، پذیرش 24 ساعته آن است ؛ بنابراین هر ساعتی از شبانه روز که به این هتل مراجعه کنید، پذیرش می شوید و در نتیجه نیازی به نزدیک بودن ساعت پرواز با ساعت پذیرش هتل نخواهد بود. نکته جالب در مورد پرسنل هتل موون پوک ریزورت این است که آن ها قادر به صحبت کردن به 12 زبان دنیا هستند که در نتیجه امکان ارتباط بهتر را برای آن ها مهیا خواهد ساخت.

بهتر است بدانید فروشگاه های مجهزی در این هتل قرار دارند که شما را از مراجعه و خرید از پاساژهای بیرون از هتل، بی نیاز خواهند کرد.

هتل موون پیک ریزورت مالدیو برای کودکان نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به زمین بازی و وسایل بازی مخصوص کودکان در داخل هتل، فیلم ها و کتاب های مناسب کودکان و حتی شبکه های تلویزیونی مناسب آنان اشاره نمود.

امکانات اتاق های هتل

هتل موون پیک ریزورت مالدیو 105 اتاق بزرگ و مجهز را در خود جای داده است، ویوی برخی اتاق ها به سمت جزیره و برخی دیگر در نزدیکی ساحل هستند. همچنین، اتاق های که کف آن ها شیشه ای بوده و روی آب قرار گرفته اند به طوری که گویا روی آب راه می روید نیز از جمله امکانات ویژه این هتل محسوب می شوند.

تمام اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی پایه شامل اینترنتوای فای رایگان، دستگاه اسپرسو ساز، دستگاه چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، میز ناهارخوری، تلویزیون ماهواره ای، تختتک نفره و دو نفره، یخچال، مینی بار، پنکه سقفی و وان و حمام اختصاصی می باشند.

همچنین اگر به تازگی ازدواج کرده و برای ماه عسل به هتل موون پیک ریزورت مالدیو بروید، این هتل اتاق اختصاصی برایتان در نظر خواهد گرفت.

امکانات تفریحی هتل موون پیک ریزورت مالدیو

امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی در هتل موون پیک ریزورت مالدیو فراهم شده است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به سالن بدنسازی، مرکز ماساژ، مرکز اسپا، کلاس های یوگا، کلاس های تناسب اندام و همچنین، مربی خصوصی ورزش و آیروبیک اشاره کرد.

تفریحات هتل مونپیک ریزودت
تفریحات هتل مونپیک ریزودت

علاوه بر موارد فوق، امکانات تفریحی دیگری مانند استخر روباز وسرپوشیده ، ساحل اختصاصی، صندلی های آفتاب گیری، استخر و باشگاه مخصوص کودکان نیز در این هتل فراهم شده است تا برای شما خاطرات خوشی رقم بزند. لازم است بدانید استخرهای این هتل، در تمام روزهای سال فعال می باشند.

همچنین اگر از آن دسته از افرادی هستید که به ماهیگیری علاقه دارید، می توانید آن را در این جزیره زیبا تجربه کنید. از جمله دیگر خدمات این هتل موسیقی زنده، برنامه های سرگرم کننده برای کودکان، زمین بیلیارد، تنیس و ورزش های آبی هستند.

جالب است بدانید که در هتل موون پیک ریزورت مالدیو، کلاس های آشپزی نیز برگزار می شوند که می توانید با پرداخت هزینه در آن کلاس ها شرکت کنید. علاوه بر آن برای علاقه مندان به ورزش های آبی نیز در هتل امکاناتی فراهم شده است که موج سواری و قایق سواری از جذاب ترین آن ها محسوب می گردند.

اگر از طرفداران غواصی هستید، قادر خواهید بود تا با استفاده از امکانات این هتل، آن را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل موون پیک ریزورت مالدیو

این هتل در نزدیکی ساحل کوردهیوارو و با فاصله 10 کیلومتری از آن قرار گرفته است؛ همچنین فاصله هتل تا ساحل لوحی 10 کیلومتر، تا مرکز غواصی اریماس 9 کیلومتر و تا مرکز غواصی کریسمس 12 کیلومتر است.

رستوران بین المللی هتل موون پیک ریزورت مالدیو

در رستوران این هتل منویی متنوع از انواع غذاهای دریایی سرو می گردند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و محلی با کیفیت بالایی ارائه می شوند؛ همچنین، هر روز صبح می توانید از منوی صبحانه متنوع بوفه به صورت رایگان بهره مند شوید.

کلام آخر

هتل موون پیک ریزورت مالدیو، از بهترین هتل های مالدیو محسوب می شود. تنوع امکانات رفاهی و تفریحی، سطح خدمات بالا در کنار دسترسی مناسب باعث شده است تا این هتل در مالدیو و در بین توریست ها، از از خاصی برخوردار باشد. مجموعه افق گشت با تکیه بر سال ها تجربه در ارائه خدمات رزرو هتل موون پیک ریزورت مالدیو، آمادگی دارد تا سفری سرشار از خاطرات خوش و آسایش را برای شما گردشگران عزیز مهیا سازد.

 

 

 

08 09000000089

درخواست رزرو هتل موون پوک ریزورت مالدیو :

"*" indicates required fields

سوالی دارید؟

فقط کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس هتل : Kuredhivaru, 20026 Manadhoo, Malediven